رویدادها آرشیو خبر ها
خطابه ای آتشین برای احمق‌ های فلورانس!

خطابه ای آتشین برای احمق‌ های فلورانس!

 

همبازی گائه‌تانو شیره‌آ در روز شوم حادثه هیسل به مدد هم‌تیمی سابقش شتافته و در مصاحبه‌ای آتشین، عاملین توهین به او در دیدار هفته چهاردهم بانوی پیر در رقابت‌های سری آ را با لفظ «احمق‌های فلورانس» خطاب كرده است.

 

 

Zbigniew Boniek هافبك لهستانی یوونتوس در سالهای 1982 تا 1985 در گفتگو با شبكه تلویزیونی Rai Sport با اشاره به توهین نابخردانه تعدادی از هواداران فیورنتینا در جریان دیدار این تیم در مقابل یووه گفت:

 

متأسفم كه همچنان در فوتبال دنیا شاهد اتفاقاتی اینچنین هستیم. واقعاً چرا احمق‌ها همه‌جا هستند؟! 
چنين احمق‌هايي نه تنها در ايتاليا بلكه در لهستان و اساساً سراسر دنيا حضور دارند. باید چاره‌ای برای مقابله با آنها اندیشید؛ چراكه این افراد همواره مشغول لجن‌پراكنی و دور زدن نظم و قانون هستند.
اتفاقاً من و گائه‌تانو هر دو جزو بازیكنان اصلی یووه دردیدار فینال جام باشگاه‌های اروپا در سال 1985 بودیم و از نزدیك شاهد فاجعه تلخ، باورنكردنی و فراموش‌نشدنی ورزشگاه هیسل بودیم. به همین خاطر متعجب و متأسفم كه عده‌ای احمق چنین جملات بی‌شرمانه‌ای را روی دیوار نوشتند.
از دید بیانكونری‌ها؛ احمق‌های فلورانس هرگز طرفداران واقعی فیورنتینا به حساب نمی‌آیند.

 

گفتنی است؛ عده‌ای از تماشاگرنماهای اهل فلورانس روز شنبه و در جریان دیدار فیورنتینا در مقابل یوونتوس؛ روی دیوار نزدیک به یکی از گیت‌های ورودی ورزشگاه آرتمیو فرانکی، جملاتی توهین آمیز درباره گائه‌تانو شیره‌آ و قربانیان حادثه هیسل نوشته بودند که البته به محض رویت توسط مسئولان باشگاه فیورنتینا، افرادی مسئول پوشاندن آن جملات شدند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: